Retour- en annuleringsbeleid



Wij hanteren een retour- en annuleringsbeleid waarmee u binnen 14 dagen na levering van uw bestelling een product kunt retourneren of ruilen. Hieronder vindt u ons volledige beleid, inclusief de toegevoegde elementen:

14-Daagse Geld-teruggarantie: Als u een product van onze website heeft gekocht en het wilt retourneren voor restitutie of vervanging, kunt u dit binnen 14 dagen na levering doen. Deze garantie geldt niet voor goederen die door uw eigen toedoen beschadigd zijn en is onderworpen aan onze meldingsperiode van 5 dagen voor producten die beschadigd bij levering zijn.

Beschadiging of defect bij levering: Indien u bij levering constateert dat er sprake is van een beschadiging of defect, dient u ons onmiddellijk (binnen 5 dagen) te informeren via de e-mail die op onze website wordt vermeld. Voeg duidelijke foto’s toe ter bewijs. Zo kunnen wij beoordelen of de schade niet door uw eigen toedoen is ontstaan, maar vóór of tijdens levering.

Bewijslast: Het is uw verantwoordelijkheid om aan te tonen dat de schade/fout niet door uw eigen fout is veroorzaakt. U heeft 5 dagen de tijd om de schade of fout te melden, inclusief foto’s. Wanneer wij vaststellen dat een product kwijt of beschadigd is tijdens de bezorging, kunnen wij naar eigen goeddunken een vervanging of terugbetaling aanbieden.

Retourvoorwaarden:
– Producten dienen ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking te worden geretourneerd (behalve als de schade al bij levering bestond).
– Retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij de fout bij ons ligt of het product bij levering beschadigd of defect was.
– Indien u een geopend product retourneert, kan dit alleen als er sprake is van een kwaliteitsprobleem of schade die niet aan uw eigen handelen te wijten is.

Terugbetaling en verwerking:
– Wij storten het bedrag terug via de oorspronkelijke betaalmethode binnen 5 werkdagen na goedkeuring van uw retour.
– Eventuele betaalde verzendkosten voor de heenzending worden niet vergoed, tenzij het een fout van onze kant betreft.
– Als u wilt annuleren voordat de bestelling verzonden is, stuur ons dan een e-mail. Is de bestelling al verzonden, dan draagt u zelf de kosten voor het terugzenden (tenzij er een fout van onze kant is).

Inloggen / Registreren Links sort by type sort by use Winkel Blog CONTACT US
NL
nl